Cadaques té un encant especial

Ahir va ser Santa Rita, patrona dels funcionaris i tenia festa. Un cap de setmana de tres dies! Tradicionalment aquests dies, aprofitant altres celebracions, ens agrada fer una escapada amb el Ryanair, però aquest any, no sé què passa, que no he trobat cap oferta bona per aquests dies i això que em vaig cansar de buscar i buscar, en JosepArnau ja ho sap, li vaig donar la pallissa amb Dublin, amb els hotels (perquè em vaig emperrar en voler anar a Irlanda)… em pensava que havia trobat una bona oferta d’avió per fer un regal especial, però m’havia equivocat, ho havia mirat malament i el preu resultava que era el doble del que em pensava. Total que Irlanda es va esfumar i, amb ella, la resta d’ofertes. Snif!

Finalment he passat el cap de setmana llarg per les terres gironines, que també estan molt bé. I ahir vam fer una visita a Cadaquès. No sé què té aquest poble que el fa tan especial i més encara ahir, que vam descobrir els camins de ronda que porta per llocs fantàstics, gairebé inexplorats (si més no per mi) que donen al poble una perspectiva diferent, allunyada del turisme i les rutes habituals.

I per acabar, una excursioneta pel Cap de Creus.

[@more@]

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 comentaris a l'entrada: Cadaques té un encant especial

1. isnel diu:

Quina enveja… 😉

2. bellosoli diu:

doncs amb els colegues hem pensat de fer una escapadeta cap a la costa brava! i jo estic intentant que anem a Cadaquès! a veure si hi ha sort!!!

3. jcr diu:

Aquests camins del cap de creus són espectaculars, si vas descobrint la línia de costa entre cadaqués i roses i de cadaqués al cap de creus 🙂 I si hi atrapes una sortida o una posta de sol … !

4. júlia diu:

No sabia que Santa Rita fos patrona dels funcionaris… No pas de tots, car jo ho sóc, d’ensenyament, i, res de res. Vas anar a un lloc molt bonic, quina enveja.

5. Quins records de Cadaquès! A una cafeteria que hi ha una mica més a l’esquerra de la foto vaig fer per primera vegada l’amor al WC mentre la cambrera ens preparava un tallat i un café amb llet… va ser molt dolç.
    Ah! També vam patejar l’entorn i el cap de Creus i la platja de Roses… Bufa fort la tramuntana, bufa fort.

6. Oh! Que bonic!

Jo hi vaig estar fa uns anys, a Cadaqués, i em va agradar molt. I també Cap de Creus: em vaig fartar de fer fotos a roques que semblaven animals o persones!

I això d’Irlanda… En una altra ocasió!

7. words diu:

Irlanda…jo tambè hi vull anar algun dia..però ho veig tan lluny…
    Anima’t i plena’t de coloraines 😉

8. A Catalunya sempre quedaran racons per descobrir o llocs molt coneguts que mai no et cansaran. Jo per la Costa Brava no hi he anat gaire, soc mes de la Costa Daurada.

Els comentaris estan tancats.